wtorek, 11 stycznia 2011

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grała w Bieżuniu

Jak co roku również i w tym byłem na koncercie WOŚP w Bieżuniu. Impreza trwała od godz. 14 do 23. Im bliżej końca to robiło się bardziej ciekawie. Przez cały czas trwania imprezy sala kinowa była do końca wypełniona. Aukcje w bardzo humorystycznym stylu prowadził Pan Marek Cimochowski. W trzeciej części padły największe kwoty z licytacji. Dysk z podpisem Piotra Małachowskiego został sprzedany za
4000 zł, a jego właścicielem stał się Pan Zbigniew Włocki wraz z żoną. Jak przebiegał koncert w Żurominie? Śmiało piszcie.

5 komentarzy:

  1. Witaj, choć nie mieszkam już w Bieżuniu, to trzymam kciuki za rozwój Twojego bloga, i pilnie będę śledził postępy. Fajnie by było zobaczyć fotki z Bieżunia i okolic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dużo zdjęć z Bieżunia, ale przeważnie z różnych imprez z kina oraz muzeum. Gdzie teraz mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, gratuluję. Życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro masz wiele fotografii to super, a może tak aparat w rękę i sfotografować, to co jest, nawet te zaniedbane fragmenty miasteczka, pałac muzeum , budynki po Stefanie Gołębiowskim. Z miłą chęcią popatrzę jak zmienia się to miasteczko. Pytasz gdzie mieszkam? Jestem obywatelem świata i w zasadzie nigdzie po wyprowadzeniu się z Bieżunia, nie osiadłem na stałe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłoby problemu, gdybym był mieszkańcem Bieżunia. Jednak myślę, że taki album uda mi się stworzyć w niedalekiej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń