piątek, 6 stycznia 2012

Mój blog ma rok, czyli trochę podsumowania


Strona, na którą czasem wchodzicie ma już rok – jak to szybko minęło... Początkowo nie sądziłem, że aż tyle przetrwam. Jednak udało się!


W ciągu tego okresu udało mi się publikować coś każdego miesiąca i zwiększać ilość odwiedzin strony. W miarę wolnego czasu staram się ją rozwijać, żeby była coraz ciekawsza i bardziej wartościowa. Mam jeszcze wiele pomysłów, kilka już w głowie, inne są nawet zaczęte. W całym tym czasie obserwuję, że zainteresowanie wzrasta, czytam wiele pozytywnych wpisów, które dają siłę do dalszej pracy.
Piszę głównie dlatego, bo lubię dzielić się z innymi swoimi spostrzeżeniami. Niekiedy moje pisanie jest wykorzystywane przez właścicieli innych stron i gazet. Właśnie o to chodzi. Nie mam nic przeciwko temu, aby moje teksty i zdjęcia były publikowane gdzie indziej. Milej jeszcze by było, gdyby było podawane źródło pochodzenia zawartych materiałów. Ostatnio nawet zauważyłem, że w Szkole Podstawowej Nr 2 na wystawie zdjęć o Żurominie były zdjęcia mojego autorstwa.

 Przez rok czasu licznik wskazał 12500 wejść (bez wejść z mojej strony). Najpopularniejszym postem okazał się ten dotyczący telewizji kablowej Vectra, prawdopodobnie dlatego, że czytają go osoby właściwie z całej Polski. Przeczytało go prawie 900 osób.
W sumie napisałem 74 posty.

W 2012 roku będę kontynuować moje dzieło i nadal liczę na Waszą aktywność w zaglądaniu w to miejsce.

1 komentarz: