niedziela, 15 kwietnia 2012

"Muzykalia żuromińskie - melodie świata" rozpoczęły się, czyli tym razem coś dla melomanów i nie tylko

Zaczyna się coś pozytywnego dziać w naszym mieście, jeżeli chodzi o kulturę przez duże "K". O to właśnie chodzi! Dzisiaj byłem w Żuromińskim Centrum Kultury na koncercie zatytułowanym "Muzykalia żuromińskie - melodie świata". Impreza ma charakter cykliczny i takie koncerty będą odbywały się w naszym mieście co miesiąc. Dzisiejszymi wykonawcami byli: Krzysztof Gwiazda - solista operowy oraz pianista Tomasz Putrzyński. Powiem szczerze, że trochę obawiałem się jeżeli chodzi o frekwencję. Pomyliłem się. Ku mojemu zdziwieniu sala nie świeciła pustkami i była zapełniona w około 75-80%. Jak na Żuromin to można powiedzieć, że to wielki sukces. Krzysztof Gwiazda prowadził koncert trochę w stylu znanego z telewizji Waldemara Malickiego dozując zebranej publiczności sporo humoru. 

Do swojego śpiewu nie używał nagłośnienia, bo jak stwierdził mikrofon zmienia barwę głosu, a i tak go dobrze słychać na sali. Następna odsłona muzykalii nastąpi 20 maja. Tym razem jak powiedział prowadzący będą operetki i piękne kobietki, czyli będą występowały solistki operowe. Nagrałem filmik z dzisiejszego koncertu, jednak przez nieuwagę skasowałem go. Pozostało mi tylko jedno zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz